Maak kennis met
De Coverband

Welkom op de site van De Coverband, de live band voor al je events.
Wil je artiesten boeken voor live muziek voor op jouw evenement of feest? Dan moet je zeker bij ons zijn!

AITOR gitarist / backing vocal
De band staat onder leiding van Aitor. Hij voltooide een professionele opleiding gitaar aan het conservatorium van Maastricht. Deze sterke figuur die de partyband in de juiste richting duwt smijt zich volledig tijdens het optreden, en liefst van al nog tussen het publiek!

NIKO zanger
Gepassioneerd door muziek, en mee het brein achter alles wat je hoort en ziet. Een feestbeest die iedereen vastgrijpt, en niet meer loslaat. Zingen, springen, dansen, … hij laat het je allemaal doen zonder dat je er nog bij nadenkt. Niko is een feestbeest die het liefst van al samen met jou het feestje bouwt!

JOPPE drums
Je favoriete feestnummers zijn niets zonder een strakke beat, en daar komt Joppe goed van pas. Pop, rock, 90’s, disco, ballads, hardstyle, hij vreest geen enkel genre. Met zijn originele inbreng zorgt hij dat de live muziek net dat tikkeltje extra krijgt, waardoor jij net dat tikkeltje extra kan genieten.

RICCARDO bassist
Met zijn vette baslijnen, zijn inleving tijdens het spelen van muziek, en zijn krullebol waar veel mensen jaloers op zijn, is Riccardo een onmisbare pion binnen De Coverband. De bassist die het minst belangrijk is? Daar doet hij niet aan mee. Showman eerste klas, een rasechte muzikant.

YOUNES keys / backing vocal
Van alle markten thuis. Younes ademt muziek. En hij kan veel, heel veel! Piano, zang, mondharmonica, … Maar hetgeen hij echt kan is zorgen dat elk nummer gevuld is met de lekkerste effecten. En wie weet trakteert hij je tijdens een optreden wel op zijn beatbox-skills. Een energiebom tot en met! Je zal niet snel een pianist vinden die zijn truitje zo nat maakt als Younes dat doet

De partyband van 5 vrienden

Als coverband met meer dan 15 jaar ervaring weten we als geen ander hoe we ieder publiek aan het dansen kunnen krijgen. Covers van vroeger tot nu waarbij we geen enkel genre vrezen, waarop je kan dansen als de beesten, en meezingen met alle hits totdat je keel helemaal schor is!

Als je op zoek bent naar een bruisende en energieke band voor je festival, personeelsfeest, avondfeest, trouwfeest, receptie, fuif… dan zit je bij De Coverband aan het juiste adres. Deze feestband uit Limburg brengt vol vertrouwen en met een kwikslag een repertoire van verschillende muziekgenres, met hits van vroeger tot nu . De dynamiek van deze live band staat er garant voor dat jouw feest een onvergetelijke ervaring wordt. Bovendien bewijzen we daarenboven dat ongeëvenaarde muzikaliteit geen al te hoog prijskaartje draagt. De coverband inhuren is dus zeker een goed idee!

EIGEN LICHT- EN GELUIDSINSTALLATIE
Als live band beschikken wij ook over onze eigen lichtinstallatie en geluidsinstallatie die je samen met de band kan boeken. Deze kan volledig op maat van jouw evenement voorzien worden, van een kleiner verjaardagsfeest, tot een grotere fuif waar wij onze live muziek zullen brengen.

De Coverband

Zoek jij nog datgene om jouw muziekfeest helemaal af te maken? Dan is deze partyband boeken zeker een goed idee! Boek ons hier!

“Vrienden en muziek, daar maken wij altijd tijd voor”