Maak kennis met
De Coverband

Welkom op de site van De Coverband, dé partyband voor al je events.

AITOR gitarist / backingvocal
Als gitarist en backingvocal van
De Coverband is Aitor de meester van de luchtgitaar én de echte gitaar.. Hij laat zijn gitaar harder zingen dan jij onder de douche doet! Aitor laat je favoriete liedjes beter klinken dan het origineel, en steelt ondertussen ook nog eens de show!

NIKO zanger
Leadzanger van de band, de koning van de karaoke en de keizer van covers. Niko heeft het charisma om zelfs standbeelden aan het dansen te krijgen. Met de kracht van een orkaan en de precisie van een Zwitsers uurwerk brengt Niko je een avond vol muzikale magie en hilarische momenten.

JOPPE drums
Als drummer van De Coverband slaat hij niet alleen op de trommels, maar ook iedereen met verstomming. Met zijn torenhoge aanwezigheid en drumstokken die lijken te reiken tot aan de sterren zorgt Joppe ervoor dat geen enkel nummer simpel is, en geen enkel ritme saai.

RICCARDO bassist
Zijn baslijnen gaan zo diep dat ze je ziel raken, en zijn krullen zijn zo indrukwekkend dat ze hun eigen fanclub hebben.
Riccardo zorgt voor de perfecte groove, en zijn krullen voor de perfecte look.
Zonder hem zou onze partyband niet compleet zijn!

SAM keys / backing vocal
Deze zomer is Sam de vervanger van Younes en brengt hij zijn eigen unieke flair naar de toetsen en brengt hij De Coverband naar nieuwe hoogtes..
Zijn vingers vliegen zo snel over de toetsen dat je denkt dat hij vier handen heeft.

YOUNES keys / backing vocal
Hij kan meer melodieën uit zijn toetsen halen, dan een goochelaar konijnen uit een hoed!
Zijn solo’s zijn zo indrukwekkend dat zelfs zijn piano soms applaudisseert. Met Younes achter de keys is elk nummer een hit, en elke avond met onze partyband een feest!

De partyband van 5 vrienden

Maak je klaar voor een muzikale achtbaanrit met De Coverband! In 90 minuten spelen we meer nummers dan een DJ op een hele nacht. Je favoriete hits komen in zo’n razend tempo voorbij dat zelfs Shazam het niet meer bijhoudt.

Onze show zit zo vol energie dat je Fitbit je vraagt om even te kalmeren. Van klassiekers tot de nieuwste bangers, wij spelen alles en nog een beetje meer. Heb je ooit geprobeerd te dansen en te lachen tegelijk? Nou, maak je klaar om dat te doen terwijl je ook nog probeert te zingen.

Dus zet je schrap, trek je dansschoenen aan en bereid je voor op een avond vol ongeëvenaarde muzikale gekte. De Coverband staat klaar om je omver te blazen. Vergeet die DJ, want bij ons gaat het dak er echt af!

Je hebt je partyband gevonden! Feest gegarandeerd, confetti ook!

ZOEK JE OOK NOG EEN LICHT- EN/OF GELUIDSINSTALLATIE?
Heb je voor jouw evenement nog licht en/of geluid nodig? Geen probleem! Wij zorgen ervoor dat je niet alleen een topshow hebt, maar ook dat je geen extra zorgen hebt over het technische gedoe. Kortom, wij regelen de licht- en geluidsmagie zodat jij je kunt concentreren op het dansen, feesten, en het bewonderen van onze briljante solo’s! Dus leun achterover, relax en laat ons de rest regelen – wij hebben je licht en geluid helemaal onder controle!

ZOEK JE EEN BEPAALD CONCEPT?
Heb je voor jouw event een bijzonder concept in gedachten? Wij zijn niet bang voor een uitdaging! Laat ons je ideeën weten en wij gaan aan de slag om je dromen werkelijkheid te maken. Of je nu een “enkel jaren ’60-’80” feest wilt, een “Eurosong” spektakel, kerstnummers die zelfs de kerstman uit zijn stoel laten springen, of een bejaardenhuistour (ja, dat hebben we gedaan!) – wij hebben alles in huis om jouw evenement onvergetelijk te maken. Dus, deel je wildste ideeën met ons, en wij zorgen ervoor dat ze briljant tot leven komen!

Waar hebben wij zoal gespeeld?
Veel huwelijksfeesten, veel personeelsfeesten, veel privéfeesten, …
van het personeelsfeest ACV Antwerpen, naar Bal Populair (Beerse), van de Boyerfeesten in Dilsen, en de Savooifeesten in Ninove, naar Baraque Futur op Pukkelpop,
Als kers op de taart stonden wij een aantal jaar geleden op het dak van het Q-Beach house en zongen wij ook nog eens live op de radio!

De Coverband

Zoek jij nog datgene om jouw muziekfeest helemaal af te maken? Dan is deze partyband boeken zeker een goed idee! Boek ons hier!

“Vrienden en muziek, daar maken wij altijd tijd voor”